Türkiye'deki 'Bitcoin' zenginleri anlatıyor! 350 lirayı 14 milyona çıkardı - Döviz ve Altın Analizleri

Son Eklenenler

10 Mayıs 2021 Pazartesi

Türkiye'deki 'Bitcoin' zenginleri anlatıyor! 350 lirayı 14 milyona çıkardı

Türkiye'deki 'Bitcoin' zenginleri anlatıyor! 350 lirayı 14 milyona çıkardı


Herkes büyük paralar kazanmak için kripto borsasına girmiyor. Kimi fatura parasını çıkarmak, kimi de günlük harçlığını çıkarmak için ‘coin’ ve ‘token’ peşinde koşuyor. İşte birbirinden ilginç 'Bitcoin' hikayeleri


Günlük 100-150 TL 

Zeytinburnu’nda çantacı olarak çalışan S.A. ise günlük 150-200 TL kâr için bu piyasaya girmiş. S.A., “Asgari ücretin biraz üzerinde maaş alıyorum. Etrafımdaki herkes neredeyse kripto paralarla oynamaya başlıyordu. Sene başında kripto para borsasına girdim.

26


Ana amacım büyük para kazanmak değildi, zaten büyük para koymamıştım. Günlük 150 TL kazançla neredeyse maaşımdan daha fazla para kazanmaya başladım.


Bütün gün telefonun elinizde olması gerekiyor. Sonuçta büyük para yatırmamışsınız, günlük kârınızı aldıktan sonra bozuyorsunuz. Kazandıkça insanın aklına daha fazla para yatırmak geliyor. Artık grafik-analiz de takip etmeye başladım. Trader’ları takip ediyorum. Bazen 1-2 saatte 100 TL kazandığım da oluyor. O yüzden gözüm hep bir yandan kripto para borsasında. Belki de büyük para yatırmış olsam bu kadar rahat davranamazdım. Şu an etrafımdaki herkes kripto para borsalarına para yatırıyor” ifadelerini kullandı

Kripto Para Borsası Binance'de %10 komisyon indirimli hesap açmak için tıklayın!

Telegram Kanalı Tıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapılan yorumlar argo kufür içermemelidir.

Yasal Uyarı


dovizaltinanalizi platformu; içerisinde yer alan veriler, fiyatlar ve bilgiler nedeniyle oluşabilecek herhangi bir kayıptan sorumlu tutulamaz. Ayrıca buradaki yorumlar, bilgiler ve analizler "yatırım danışmanlığı" kapsamında değildir. Altın Fiyatları platformunda yer alan yorumlar ve tavsiyeler, kişisel görüşlere dayalıdır. Bu görüşler, sizin mali durumunuz ile risk – getiri tercihleriniz için uygun olmayabilir. Yatırım kararları alınırken, sadece buradaki bilgilere göre pozisyon almamanızı öneririz. Kendi görüşleriniz ile yatırımlarınızı yapmanız ve başkalarını etkilemeden platformu kullanmanız gerektiğini unutmamalısınız.